Bestellen & Leveren
01. Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen Nederland vanaf € 50,- brengen wij geen verzendkosten in rekening. Alleen voor bestellingen onder deze bedragen vragen we een bijdrage van u.
- Nederland: €6,75 (2kg) - €6,75 (5kg) - €6,75 (10kg) - €12,90 (20kg) - €12,90 (30kg)
Wilt u verzenden naar het buitenland neem dan contact met ons op via telefoon (+31) 0519 293000 of e-mail info@rosierdokkum.nl
- België: €13,00 (2kg) - €19,50 (5kg) - €25,00 (10kg) - €34,00 (20kg) € 43,15 (30kg)
- Frankrijk: €18,50 (2kg) - €25,00 (5kg) - €31,00 (10kg) - €40,00 (20kg) - €50,40 (30kg)
- Duitsland: € 18,50 (2kg) - €25,00 (5kg) - €31,00 (10kg) - €40,00 (20kg) - €50,40 (30kg)
02. Wanneer worden mijn aangekochte producten verzonden?
We doen onze uiterste best om elke bestelling de werkdag nadat de bestelling is betaald, te verzenden, mits de producten op voorraad zijn. We doen ook onze uiterste best om de magazijnvoorraad te synchroniseren met de webshop om te voorkomen dat u producten bestelt die (nog) niet op voorraad zijn. Om vertragingen te voorkomen, raden we u aan om een betaalmethode te kiezen die betalingen onmiddellijk afhandelt, zoals creditcards, iDeal (Nederland) of Maestro (België en Groot-Brittannië). Onder normale omstandigheden worden alle bestellingen die besteld worden op...
- ...maandag, op dinsdag verzonden
- ...dinsdag, op woensdag verzonden
- ...woensdag, op donderdag verzonden
- ...donderdag, op vrijdag verzonden
- ...vrijdag, op zaterdag verzonden
-...zaterdag en zondag, op maandag verzonden
Het centrale magazijn van Brabantia producten bevindt zich in Overpelt (België) en is gesloten op alle Belgische feestdagen. Op deze data worden er geen bestellingen verzonden (Dit geldt voor Brabantia producten die wij niet in onze winkel op voorraad hebben).
03. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bezorgtijden hangen uiteraard af van de bestemming van het pakket en de gekozen transportmethode. Alle pakketten worden vanuit onze winkel of uit het Brabantia's centrale magazijn in Overpelt, België, verzonden. De onderstaande bezorgtijden zijn schattingen voor de standaardpakketdienst van onze partner PostNL:
- naar Nederland: 1 werkdag
- naar België: 1 à 2 werkdagen
- naar Frankrijk: 2 à 3 werkdagen
- naar Duitsland: 2 à 3 werkdagen
04. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als het pakket bezorgd wordt?
Als u gekozen heeft voor (thuis-) bezorging door onze distributiepartner PostNL of een andere pakketdienst, zal de chauffeur een kaartje in uw brievenbus achterlaten. Dit kaartje geeft u informatie over uw pakket: het pakket is bij een van uw buren bezorgd of het kaartje bevat de contactinformatie van de lokale vertegenwoordiger, met wie u een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. In de meeste gevallen kunt u dit ook online regelen.
05. Wat moet ik doen als het pakket beschadigd is of als dit het verkeerde product bevat?
Als er iets verkeerd is gegaan, dient u zo snel mogelijk een e-mail te sturen aan: info@rosierdokkum.nl We zullen alles doen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
06. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wij sturen u een e-mail als uw pakket onze winkel heeft verlaten. In deze e-mail vindt u hoogstwaarschijnlijk een track-and-trace-link. Bijna al onze distributiepartners hebben een track-and-trace-service. Alleen kleine producten die in een normale envelop passen, hebben geen track-and-trace. Deze worden via de normale post aan u gestuurd. De track-and-trace-link in uw e-mail leidt u direct naar de track-and-trace-informatie die door onze distributiepartner wordt aangeboden.
Voor bestellingen binnen Nederland vanaf € 50,- brengen wij geen verzendkosten in rekening. Alleen voor bestellingen onder deze bedragen vragen we een bijdrage van u.
- Nederland: €6,75 (2kg) - €6,75 (5kg) - €6,75 (10kg) - €12,90 (20kg) - €12,90 (30kg)
Wilt u verzenden naar het buitenland neem dan contact met ons op via telefoon (+31) 0519 293000 of e-mail info@rosierdokkum.nl
- België: €13,00 (2kg) - €19,50 (5kg) - €25,00 (10kg) - €34,00 (20kg) € 43,15 (30kg)
- Frankrijk: €18,50 (2kg) - €25,00 (5kg) - €31,00 (10kg) - €40,00 (20kg) - €50,40 (30kg)
- Duitsland: € 18,50 (2kg) - €25,00 (5kg) - €31,00 (10kg) - €40,00 (20kg) - €50,40 (30kg)
02. Wanneer worden mijn aangekochte producten verzonden?
We doen onze uiterste best om elke bestelling de werkdag nadat de bestelling is betaald, te verzenden, mits de producten op voorraad zijn. We doen ook onze uiterste best om de magazijnvoorraad te synchroniseren met de webshop om te voorkomen dat u producten bestelt die (nog) niet op voorraad zijn. Om vertragingen te voorkomen, raden we u aan om een betaalmethode te kiezen die betalingen onmiddellijk afhandelt, zoals creditcards, iDeal (Nederland) of Maestro (België en Groot-Brittannië). Onder normale omstandigheden worden alle bestellingen die besteld worden op...
- ...maandag, op dinsdag verzonden
- ...dinsdag, op woensdag verzonden
- ...woensdag, op donderdag verzonden
- ...donderdag, op vrijdag verzonden
- ...vrijdag, op zaterdag verzonden
-...zaterdag en zondag, op maandag verzonden
Het centrale magazijn van Brabantia producten bevindt zich in Overpelt (België) en is gesloten op alle Belgische feestdagen. Op deze data worden er geen bestellingen verzonden (Dit geldt voor Brabantia producten die wij niet in onze winkel op voorraad hebben).
03. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bezorgtijden hangen uiteraard af van de bestemming van het pakket en de gekozen transportmethode. Alle pakketten worden vanuit onze winkel of uit het Brabantia's centrale magazijn in Overpelt, België, verzonden. De onderstaande bezorgtijden zijn schattingen voor de standaardpakketdienst van onze partner PostNL:
- naar Nederland: 1 werkdag
- naar België: 1 à 2 werkdagen
- naar Frankrijk: 2 à 3 werkdagen
- naar Duitsland: 2 à 3 werkdagen
04. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als het pakket bezorgd wordt?
Als u gekozen heeft voor (thuis-) bezorging door onze distributiepartner PostNL of een andere pakketdienst, zal de chauffeur een kaartje in uw brievenbus achterlaten. Dit kaartje geeft u informatie over uw pakket: het pakket is bij een van uw buren bezorgd of het kaartje bevat de contactinformatie van de lokale vertegenwoordiger, met wie u een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. In de meeste gevallen kunt u dit ook online regelen.
05. Wat moet ik doen als het pakket beschadigd is of als dit het verkeerde product bevat?
Als er iets verkeerd is gegaan, dient u zo snel mogelijk een e-mail te sturen aan: info@rosierdokkum.nl We zullen alles doen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
06. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wij sturen u een e-mail als uw pakket onze winkel heeft verlaten. In deze e-mail vindt u hoogstwaarschijnlijk een track-and-trace-link. Bijna al onze distributiepartners hebben een track-and-trace-service. Alleen kleine producten die in een normale envelop passen, hebben geen track-and-trace. Deze worden via de normale post aan u gestuurd. De track-and-trace-link in uw e-mail leidt u direct naar de track-and-trace-informatie die door onze distributiepartner wordt aangeboden.